Derya_61 Merhaba anneler ben 2 Kasım da sezeryan doğum yaptım ve ikinci gebeliğimdi kanamam hala daha devam etmekte 2 ay olacak çok yoğun değil tabi bu kanama leke halinde ama çok tedirginim bu normal mi ilk doğumum da böyle bişey yaşamamıştım.