Merhaba arkadaşlar ben hamile kalmadan 5 6 ay önce crohn hastası olduğumu öğrendim. Azatioprin grubu bı ilaç kullanırken hamile kaldım ve 6 aya kadar kullanıp bıraktım ilacı içim rahat etmediğinden.
Şu an bebeğim 5bucuk aylık ve crohn atağı belirtilerim başladı. Kendim Konya’da yaşıyorum doktorum ise Ankara’da olduğundan gidip muayene de olamadım zaten malum pandemi.. Benim gibi crohn yada inflamatuar barsak hastalığı olup da emzirirken ilaç kullanan anneler var mı acaba kafam çok karışık lütfen yardım edin 😔😔