merveyyoruuk Sum87 Benim kide 15 aylık 2 yaşına kadar emsin bakalım diyorum. Ondan sonra icabına bakacağım bi şekilde 🙈
littleprincemom emreaysel doktor bize 1 yasa kadar verin demişti ama sanmiyorum birakacagini cok kiymetli onsuz uyumuyor
emreaysel Bizimkide alıştı emzik düşünce ağlamaya başlıyor. Şimdiden ürperiyorum ne zaman bırakmalıyım diye düşünmeye başladım