Bebeğim 8 ay 23 günlük çoğu zaman ek gıda reddimiz oldu ama ilk defa bu şekilde zorlandım. Pes etme üzerindeyim 😞
Belki aranızda bu durumu yaşayan bana yardımcı olabilecek birileri vardır diye düşündüm .
Kızım 4-5 gündür yemiyor bez değiştirme sayımız düştü özellikle şu 2 gündür hiç yemiyor ağzında tutuyor 1 saate yakın sabırla beklediğim oldu ama nafile sevdiği ne var ise onları yaptım defalarca döktüm yine yılmadım yaptım anne sütü alıyor ama sütüm de azaldı eskisi gibi değil . Dişlerimiz henüz yok . Çok iştahlı bir bebek değildi ama illa ki sevdiği şeyleri keyifle yerdi mesela cennet hurması neye koyarsam yerdi ona bile ağzını sürmüyor hatta versem bile ağzında tutuyor sonra pat diye çıkarıyor . Ağzında tutma huyu 4-5 gündür var öncesi böyle birşey yoktu yutmuyor asla birden nasıl oldu anlamadım. Çok üzülüyorum yavrum aç farkındayım önerebileceginiz birşey varmı aylık kontrolünde doktoruna da danışacağım.