Kızlar merhaba. Gerçekten yoruldum artık. 8 tane dişi var oğlumun. Onlar çıkarken bile göğsümü ısırmayan çocuk şimdi ısırmaya başladı. Çok canımı yakıyor. Nasıl engelleyebilirim? Zaten çıldırmak üzereyim. Sürekli mızmız, sürekli ağlıyor. Durduk yere. Emzireyim de tutayım diyorum. Ama bu ısırma beni mahvetti. Nasıl çare bulabilirim? Başına gelen varsa yardımcı olabilir mi?