Hiranur-3423 benim agzima tukurdu o baş agrisi ben 15 gun gozumu açıp kafami yataktan kaldıramadım bebegi sadece emzirmek icin alıyordum yediğimi cikariyodum kafami dik tutamiyodum mutlaka koymam lazımdı biyere agliyodum hastaneye acile gidiyodm igne yapiyolar gecmiyo serum veriyolae gecmiyo emzirdigim için parol iciyorm 1 gram fayda etmiyo cok cok kotu zamanlardi gercekten migrenin 2 3 katını düşünün 2.5 ay oldu spinal olduğundan bendede kilo vardi omurilige ulasmak icin 4 5 kerr igne denedi doktor en sonunda kalin siyah bi igne yapti buda tutmazsa genel anestezi vericem mecbur dedi bu omurilikte igne yeri oldugu icin sıvı akarmis ordan oda başa basinc agri verirmiş düşün 4 5 delik vardi bende çektiğim ağrıyı Allahim dusmanima vermesin..