Aselbusraa Sevgili anneler bebeğim emzik kullanıyordu fakat suan agzına koyunca öğürüyor sizce hamgi markanın emziğine geçiş yapmalıyım…evet zararlı biliyorum fakat susturucuda…
havana1 Valla canım ben doğdu hastanede verdim ağzına emzik konusunda farklı görüşler var ben vermeyi tercih ettim…Avent ultra air kullanıyoruz biz direk aldı bebek.