Biranne91 Güzel anneler size bir sorum var. 7 aylık olma uzere olan bebişime kahvaltıda ne versem diye şaşırıyorum artık. Bu arada süt alerjisi olan bir bebek. Yumurta yiyebiliyor. Siz bebişlerinize kahvaltıda neler yapıyorsunuz
Perissmom Biranne91 7 aylık bebeklerde öyle büyük kahvaltılara gerek yok henüz ek gıdada alışma ve tadım aşaması. Yumurta sarısı yanında bir dilim avokado yeterli bence🤷🏻♀️ Alerjisi olmasaydı lor yerdi.
Ceya Süt alerjisi olması biraz zorlayacak , ama avakado labne (olabiliyorsa), pankek filan olur belki. Yada patatesli yumurta , yada havuclu yumurta
Biranne91 Ceya labnede yiyemiyor süt olduğu için. Avokadoyu ben hiç sevemedim ki bebeğime yediriyim 🙈🙈 hemde hiç bilmiyorum olmuşu nasıldır nasıl yenir neler yapilir
Ceya Ceya avakado tek başına güzel değil evet ama içine yumurta sarısı ekleyip biraz da zeytin yağı ile lezzetli oluyor. Buarada ilk aldığımız da avakado sert ve yeşil oluyor bir iki gün pirinç dolu kavanozda bekletiyoruz olgunlaşıyor , olgunlaştığın da eliniz ile dokunduğunuz de yumuşamış olduğunu göreceksiniz ve yeşil renk biraz koyulaşıyor o zaman yenilebilir demektir 😇
Biranne91 Perissmom avokado ben hiç sevmedimki bebeğime veriyim 🙈🙈🙈 büyük kahvaltı derken hani karışımlar falan oluyor ya onlardan. Tadimlari az çok bitirdik zaten.
Perissmom Biranne91 yani böyle pancake’li omletli vs çok çok yemesine gerek yok kahvaltıda şimdi, hala anne sütü ya da mama ağırlıklı olmalı. Avokado çok faydalıymış, bir de bebeğiniz alerjik diye zaten peynir yok aklıma o geldi de dedim🤷🏻♀️