O_bir_anne02 Yenidoğan ateşi 37,5 olduğunda hemen doktora götürülür. Ama 6 ay dan sonra ateş çok dirençli ise ve ateşe kusma,halsizlik,ishal vb şikayetlerde eşlik ediyorsa doktora gidilir. Ama haricinde 3 gün süren ateş normal kabul edilir. Eğer 3. günün sonunda düşmüyorsa kan tahlili ve kbb muayenesi yapılır. Virütik mi yoksa bakteriyel mi diye tespit edilir.
Araştırın,okuyun. Yaşadıkçada tecrübe edineceksiniz zaten. İyi akşamlar