KIZLAR BİLGİSİ OLAN VARMI? Ben NEUSTADT doğdum.kımlıkte NEUSTADT AISCH yazıo .3 yasından sonra dönmüşüz türkiyeye.annem babam turk.çifte vatandaslığım vardı ama yenileme yapılması gerekırken yapmadık kaldı öyle.biz eşimle burda (turkıyede)artık gecınemedıgımızı dusunuyoruz.bı kaç şey geldi başımıza.gordugumuz sahıt olduklarımz var.eşim bana sordu gıtme yerleşme ımkanımız olsa gıderım dedı.bende fıkrım olmadıgı ıcn sıze sormak ıstedım.halamlar amcamlar almanyada kuzenler.onlara sordum ama bılgılerı yok oldugu ıcn bısey oneremedı.eğer sonradan yerleşen varsa benle aynı durumda olan bana yazabılırmı?ne yapmalıyım ?