Linamommg mavisimmm20 canım kullanıyorum kullan dene sende ıyı mama gercekten yaradı ama ıllakı gazı oluyo
Fatmaimarusta mavisimmm20 Oğluma doğduğundan beri bu mamayı kullanıyorum şuan 2. Numaradayız gerçekten çok güzel bir mama gaz felan yapmıyor çok şükür
mavisimmm20 eylulnisa_20 internetten araştırdım gaz yapmayan özelliği varmış eğer öyleyse Alicaktim kullanan varsa diye sormuştum teşekkürler
eylulnisa_20 mavisimmm20 bizim kullandığımız yapmıyor, hem biraz bebekle alakli bence gaz problemi önemli olan sizin bebeğinize hangisinin iyi geleceği, biz Aptamil kullanıyorduk gaz ve kabızlık yaptı Bebelac geçiş yaptık
mavisimmm20 eylulnisa_20 benimki erken doğdu diye gazlı bir bebek 4 ay Bebelac Gold kullandım iyiydi içmemeye basladi diye değiştirdim belki on tane mama değiştirdim hepsi gaz yapıyor
mavisimmm20 Linamommg denedim gazı bitti çok şükür mama gaz yapmıyor artık ama ek gıdalar yapıyor bu sefer
EmineAhlas Doğduğundan beri kullanıyoruz canım 7 aylık şimdi 2 numarasına geçtik gazlı bir bebekti oğlum bebelac gold aptamil humana sma hepsi gaz yaptı doktorumuz ikinci ayında bunu önerdi ve çok iyi bir mama
mavisimmm20 EmineAhlas evet bende başladım gercekten büyük fark var gazı gitti keşke daha önce kullansaydim
EmineAhlas mavisimmm20 canım 7 aylık olmamıza rağmen ek gıdalar hemen yapıyo ek gıdalarına yada her akşam yada sabah kimyon ver
Naylonbranda Benim bebeğim sırf gazlı diye veriyorum nutrikonfor gerçekten gaz damlasindsn daha iyi geldi,günlük 30 CC ssbah aksam
Defneninannesie 9.ayligiz doğduğundan beri Bebelac Gold nutricare kullandık ve kullanıyoruz yaz sorunumuz hiç olmadi
EmineAhlas mavisimmm20 kaynatma canım 1 çay bardağı sıcak suya bir çay kaşığı kimyon at demlensin süzerek verebilirsin ben 1 aylıkkenden beri veriyorum gün içinde hemen hemen bitiriyo onu hatta şimdi yakışan yemeklerine koyabilirsin