Hilalkakilli Ebralym 53 gün oldu doğum yapalı ama hala azda olsa acı var. Bide ben enfeksiyon kaptırmışım o yüzden geç iyileştim. Dikiş yerimdede ufak Bi yara var
morsevenanne Ebralym sezaryen yaptım ama dikişlerimden korkuma rahat yapamıyordum ıkınma korkusu vardı oda hemoroid yaptı çok şükür kanama falan yok ama düzelmedide bakalım🤷♀️