Bizde 2.5 aylık olduk gündüz uykularımız yarım saati geçmiyordu ben de bi araştırma yaptım felaket uykusu deniyor bu uykuya, uykuya daldiktan yarim saat sonra bebekler derin uykuya geçerler bu uyku döngüsüne nasıl devam edeceklerini bilemediklerini içinde uyanirlar o yuzden yarim saat sonra uyandığında tekrar uykuya geri döndürmeye çalışın uykuya dönmesi için 30 dk kadar uğraşın her gündüz uykusunda bunu yapın ilk günler ugrastiracaktir ama zamanla kendisi uykuya devam etmeyi öğrenecektir ben faydasını görmeye başladım biraz uzun uyku yapiyor arada uyaniyor alışacak diye dusunuyorum zamanla