Milosum Merhabalar, kizim 9aylik.idrari bakteri üretiyor,doktoru etraftan bulas olma ihtimaline karşı sonda ile idrar alalım dedi,daha dogru çıkarmış sonuc .ne kadar sürüyor işlem,can acıtıcı mi?bilgisi tecrübesi olan var mi rica etsem?
1Egmen Milosum bebeklerde süreç nasıl oluyor bilmiyorum, postunuz üstte kalsın deneyimli anneler cevaplar umarım. Çok geçmiş olsun
Yasemin89- Milosum kısa sürüyor 1-2 dk. Benim kızımda ağlamıştı haliyle acıyor 😣 doğru sonuç almak için bizde bir ksç kere o şekilde yaptırmıştık.
Mltmnrmn Milosum sondayla daha doğru sonuç oluyormuş. Poşetle bulaş olma riski oluyormuş. Geçenlerde 3 kez idrar kültürü verdik eğer üçüncü de de bir sıkıntı çıksaydı emin olabilmek için sondayla alacaklardı. Benim bebeğime doğar doğmaz sonda takmışlardı. Malesef ki canları acıyor.
Japonprenses Bebegin durmaz aglarsa 15 dk kadar sürer takmaları ama durursa 5 dkda takiyorlar zaten şırınga gibi oluyo diger ucu isemesini bekliolar isedikten sonra çıkarıyorlar bizimki yarim saat isememisti beklemistik sonra ben istemedim sonda 2 kere yaptilar torba var yapıştırıyorsun bebegin seyine hemen isiyo o daha kolay sondada mikrop kapma riski de oluyo ya bna hemsire çişini takip et cizgiye geldiginde söyle mikrop kapar yoksa diodu
Yasemila Milosum 4 aylık kızımdan aldılar ince serum gibi bir hortum idrar yaptığımız delikten sokuyorlar diğer ucu boşta ordan idrar akıyo 20 sn falan sürüyor ama biraz acıtıyor kucağınıza aldığında sakinliyor hemen. Antibiyotik başlamak için kesin çözüm ben normal poşetle aldırdım enfeksiyon çıktı direk mesaneden sonda ile alındı normal çıktı. Boşa antibiyotik almadık mesela ☺️
mavisimmm20 Yasemila merhaba. Benim kızım sürekli idrar yolu enfeksyonu oluyor doğduğundan beri antibiyotik kullanıyoruz bı sure geçiyor idrarposeti takip test yapturiyoruz yine enfeksyon olmuş acaba poşetlerden mi oluyor 7 buçuk aylık bu arada
Dn123 Milosum kuzum biraz acır sonuçta oraya küçük bir hortum sokacaklar. Zorunlu ise mecbur vereceksin ama en azindan iyileşecek öyle düşün
Yasemila mavisimmm20 yani bilemiyorum ben hemşireyim genelde böyle ateşi olmadığında çok huzursuz olmadığında ve poşetle alınmışsa enfeksiyon gözüküyorsa öyle yapıyorlar sonda ile alıyorlar. Miktarı da önemli enfeksiyonun koloni 50.000 değil de 100.000 üzeri olması lazım
Hohomoromu Milosum benim erkek bebeğimden sondayla.aldilar tabi ki ister istemez can atıcı oluyor agliyacak orası kesin sonuç daha garanti olduğu icn sondayi tercih ediyor doktor lar cisi varsa idrar torbasında hemen alıp çıkarıyor yoksa çiş ozaman daha zor oluyor çıkarıyor cisi bekliyor tekrar yapıyor