___sonbahar___ ben de oğluma uzun zamandır sleepy kullanıyorum hiç sıkıntı yaşamadık. Ondan önce de baby&me kullanmıştık. Ama primadan başka beze geçenlerde sıkıntı yaşandığı çok oluyormuş. Siz önceden ne kullanıyordunuz? Geçmesi için normal pişik kremlerinden ziyade doktor kontrolünde 3 gün galan kullanılan kremler var belki daha çabuk iyileşir.