2 gündür bebeğim kakasını yapamıyor çok zor durumda. Ikınıp duruyor sürekli. Mamasına öğlen 1 çay kaşığı zeytinyağı döktüm. 2 kere makatına zeytinyağı ile uyarma işlemi yaptım ama yok yok olmuyor 😔😔😔 ıkınıp ıkınıp ağlıyor çok üzülüyorum. Acaba doymuyor mu ki? 3 saatte 120 cc mama yiyor ama bilemedim 😔😔