eylulmeselesi Kızlar merhaba kızımın üç aylık olmasına 10 gün var ama uyumuyor mama ile beslenıyor gazını cıkartıyorum karnını doyuruyorum kundan yapıyorum sallıyorum ama en gazla uyuduğu yarım saat gunduzlerı gecede 12-1 uyudugu uyumadıgı zamanlar sureklı aglıyor gazıda çok yok kucakta durmak ıstıyorum tek başıma çok yoruluyorum daha hiç bir iki saat deliksiz uyuduğunu bilmem Allahım çok yoruldum ne yapabilirim bilmiyorum kendımı çok çaresiz hissediyorum
Bdbd eylulmeselesi cok zor allahyardımcın olsun kızım 21aylık ve şuan bir saat cabayla zor uyuttum ayaklarımsa derman kalmadı 🤦🏻♀️
Elifinannesiii-11 eylulmeselesi Seni çok iyi anlıyorum uyumayan bebek zor ben çareyi ağlamakta buluyordum :).. beyaz gürültü denedin mi hiç bilmiyorum belki öyle uyur.
minnakmommy eylulmeselesi inşallah düzelecek canım 3.ayı doldursun bi şuan onu sallamaktan kaçın beşiğine bırak yada nerde yatıyorsa nini aç yanında otur uyumasını bekle alışır ben 3 ayda. 4.5 aya kadar o şekilde uyuttum çok rahattım ama sonra işler hiç iyi gitmedi şuan uykusuzluktan gözlerim yaşarıyor ☹️☹️☹️ Sorun benle alakalıydı diye devam ettiremedim karnına yağla masaj yap sırtını ayalarını parmak uçlarına doğru onu rahatlatıyor benim kızım kolikti birde ona rağmen oldu sende dene o zamanlar uykumu alıyordum kızımı 9 da ben uyandırıyordu im hatta
Ruzgarbaby eylulmeselesi Ahh ah 4 aylık oldu halaa aynı ☹️ Ayakklarımı hissetmiyorum, hic iş yapmıyorum tek başıma eşimde yok burda sabahtan gecelere kadar kucağımda 😔
Mrv232 Ah canım benim bende aynı durumdayım. Geçen gün oturdum hümgür hüngür ağladım. Ayaklarımda can yok. İnanır mısın hayatım sadece oğlum üzerine kuruldu sanki hiçbir iş yapamıyorum ağlamasından, uyumamasından 🤦🏻♀️ Allah yardımcımız olsun 🙏🏻
eylulmeselesi Beyaz gurultude açık oluyo onuda denedim ama yok sureklı sallanmal ostıyo artık halim kalmadı çok yorgunum 😢
anneadayi06 eylulmeselesi çocuğunuz destekli uykuya alıştığı İçin bence derin uykuya geçemiyor . Yani örneğin sallamayı bıraktıktan sonra uykusu ayılmaya başlıyor . Destek olayını bitirmeniz lazım . Benim ki de sallanıyor beşikte fakat uygulama indirdim pış pış dinletiyorum . Onu kapattığım anda benimki de uyanıyor . Ama sallamaktansa pış pışa alışması daha iyi 🤷♀️
MelisNil eylulmeselesi Tam beni anlatmışsın .. kafayı yemek üzereyim. Kollarımda derman kalmadı ve hala ağlıyor