Deletedmom9 jokerde alışveriş yaptım bebeğim doğmadan önce bebek lifi aldım 3.5 liramı neydi kargo geldi lif yok aman dedim onun peşinemi düşcem sonra bebeğim doğdu 20 günlük mü neydi bi numara arıyor açtım joker kaç ay önce gelmeyen lifin parası yatırmak için iban istiyorlar kurumsal mağaza olmak bunu gerektirir ebebek biraz sıkıntı bi firma