Cemilekadirinannesi Kızlar 40 ım çıkalı 10 gün oldu dün sabah biraz hasta olmuş gibi leke geldi bugün akşama kadar temizdim hatta geçtim abdest aldım öğlen az önce bir daha geldi ama çok az anlamadımki ben hasta olcammı oldummu başına gelen varmı
Berenniimmmm Cemilekadirinannesi benim tam olarak doğum yaptıktan 5 ay sonra adetim başladı ama ara ara çok az lekelenmem olurdu
Gloria1 Cemilekadirinannesi ben 40 im çıktığı gün adet oldum sonra da hep düzenli devan etti adet başlangıcı olabilir canım
1994ozg Cemilekadirinannesi 40ım tam çıktı dediğinizin aynısı oldu hafif lekelenme oldu bi iki gün arada geldi sevindim direkt hastalandım bünyem normale döndü diye sonra durdu 3 ay geçti üstünden daha da tık yok
Berenniimmmm Cemilekadirinannesi valla bilmiyorum ki ben ara ara oldukça abdestlendim ama tam olarak hasta olmuyoruz sanırım 😬
Asafikra41 Cemilekadirinannesi benim bebeğim 2 aylık oldu benim hala az az kanamam var hiç bitmedi ben de anlamış değilim