Oğlum 1,5 yaşında. 4 aylıktan itibaren anne sütü veya formül mama içmiyor, içmek istemiyor. Çok iştahsız ve zayıf. Şimdi de kaşık reddi yasiyoruz. Tüm disleri tamam bu arada. Sadece meyveye hayir demiyor. Tavsiyesi veya tarif paylasan olursa sevinirim.