Oğlum 14 aylık olmak üzere geceleri hala gazı oluyor. Gaz yapmayan birşey yese bile oluyor. Uyku saatinde uyuyor daha bi saat geçiyor başlıyor ağlamaya. Hiç bişey yapamıyorum anca ayağımda sallayıp karnını ovuyorum biraz pırt pırt atıyor ama her akşam aynı. Ilk 3 ay bile gaz nedir bilmedik bu ne böyle var mi bizim gibi olan🤦♀️