Dyts Sevgili anneler primadan başka bir markaya geçmek istiyorum hiç pişik yapmadı ama fiyatları çok pahalı ve parfümlü gelmeye başladı her cilt tipinde farklı etki göstersede önerebileceğiniz marka var mıdır? Teşekkür ederim ❤️
Gzd Dyts canbebeye geçebilirsniz, prima premium care ve canbebeyi dönüşümlü kullanıyorum ben, bi canbebe pişik yapmadı bizde.
Sibellaa Dyts molfix kullanıyorum çok memnunum ama oğlum sünnet olunca bardak koyduğumuz için minies almıştım o da baya iyiydi
Fyzaeyll Dyts Kesinlikle koku yok sleppy ile aynı sadece numara olarak biraz dar kalıp yani bir numara büyük almak lazım. Sızdırma iz veya pişik yapmadı Fiyatlar artınca deneyelim dedik elimizdeki sleppy bitince ona dönücez insaAllah
Mlsyldz Dyts bn kullanıyorm ve çok memnunm bebeğim beyaz tenli olmasına rağmen bizde yapmadı şükür ki😊
Sibellaa Dyts yok yapmadı. Fiyatı baya uygun denemek için alabilirsiniz pişman olmazsınız. Hiç sızdırmadı da 😊
Harika3535 Canım bende prima kullanıyordum fiyatlar malum diye bende değiştirdim bi ablam önerdi bim ıslak mendil ve bezi maşallah hiç pişik yapmadı 2 aydır kullanıyorum memnunum fiyatları da mükemmel 😌
Begum Molfixden cok memnunum. Sleepynin yapısı kagıt gibi hiç beğenmedim aşırı kalitesiz geldi bana. Premium careden geçiş yaptım molfixe ben çok memnunun
Sebnem55 Dyts bende piramadan slepeye geçiş yapıyorum bakalım pişik filan olucakmı internetten siparis verdim kargo gelir 2güne👀