Seda1208 bünye ilaca alışmaz canım zaten genel olarak gaz sorunu her bebekte var kendileri kolayca tüm gazı atabilselerdi piyasada gaz ilacı die bise olmazdı demekki bebeğin çok gazlı ilk 3 ay olan bise bu durum gaz ilacını vermeye devam et gaz problemi bitince kendileri atabiliyorlar zaten şuan bağırsaklari gelişme döneminde olduğu için gaz sorunu yaşıyor korkma ilaca alışır die bisey yok.