Kızlar meraba bebegim 4 aylik dis çıkartıyor sanırım çok huzursuz elimize falan saldırıyor ısırmaya çalısıyo ben d3 damlasını düzenli kullanmadım.kullandim bıraktım çünkü on bingildagi erken kapandı içim rahat etmedi onu etkisi var mıdır zor dış çıkartmada şu anda vermeye başlasam.düzenli kullansam etkisi olur mu