purencleanlove Kızım 5 ay 6 günlük sadece anne sütü alıyor doktorumuz 180.günü bekle dedi ama tadımlara başlasam mı düşündüm bugün 1 çay kaşığı kabak püresi verdim süzgeç emzik alıp bu ayı böyle geçirmeyi düşünüyorum ama sizce zararlı mı