Benim bebeğimde 1 aylık kolik. Her an gaz sancısı çekiyor. Gece uykusunda bile ıkınıyor. Sap simlex kullanıyoruz, günde 3 defa uyymadan önce 10 ar damla veriyorum. Yatırırkende ayağına kiraz çekirdeği patiği giydiriyorum. Öyle yatırdığım zamanlarda çok rahat gaz çıkarıyor ve güzel bir uyku çekiyor ama o anlık geçiyor tabiki gazı. Sonrası yine aynı. Doktorumuz gazın hiçbir şekilde bitmeyeceğini yada azalmayacağını, bununla 3 ay kadar baş etmemiz gerektiğini söyledi.. ilaçlar bi yere kadar yani hanigisi olursa olsun🤷🏻♀️