Dorukalp11 Kirpapatyasi1 aynen ben de bagırsaklarında filan bişey var diye çok korkmuştum bide sağlık ocağını arayıp doktora sormuştum doktor ek gıdaya başladıysanız olabilir diş te etkiler demişti canım
Dorukalp11 Kirpapatyasi1 valla bizim iki diş birden patladığı için 10 gün filan sürdü yanlış hatırlamıyorsam patladıktan iki üç gün sonra geçti ama siz diş etlerine filan iyi bakın her çocuk bir olmuyor size engel olmak istemem canım başka bi rahatsızlığı filan varsa geç kalmasın biz de ateş kusma filan olmadı
Kirpapatyasi1 Dorukalp11 Aynen ateş yok kusma da hergünkü kadar az az.. takipteyim yine çok sağ olun 🥰
SertapHilal Kirpapatyasi1 Alerji belirtilerinden biri bu, vücutta kızarıklık, gürültülü mukuslu veya kanlı kaka, gaz sancısı, huzursuzluk, kusma vs
Kirpapatyasi1 SertapHilal Yaa..neye alerjisi var ki acaba? Sadece mama alıyo ki bu zamana kadar anne süt alırdı böyle bişey olmazdı. Nasıl anlarım ki?
curly_mom Kirpapatyasi1 alerijilerse kızarıklık döküntülü cilt falan da görülür ileri boyutlardaysa nefes darlığılı kanlı kaka falan oluyo diye biliyorum ben. Bebeklerin bağırsak hareketleri çok değişkenlik gösterebilir. Oğlum bi dönem hergün 5-6 defa yapardı sonra tak diye kesildi 10 gün yapmadığı oldu bi dönem 2 3 günde 1 yaptı.. Yani sürekli değişiyo 😂 anne sütü alan bebekler daha az dışkılıyo çünkü bebek sütün neredeyse tamamını sindiriyor. Ama mamanın posası daha fazla oluyo o daha çabuk birikiyo bağırsakta diye demişti hemşiremiz..
Kirpapatyasi1 curly_mom bu tarz belirtiler yok çok şükür. İnşaallah da alerji değildir . İlk defa böyle oldu ilk ay günde 4-5 yaptığı olmuştu ama bir daha yapmadı hep 1 kez yapardı. Korktum ben de. Teşekkürler 🙂
curly_mom Kirpapatyasi1 alerji değildir o zaman. Bebeklerin bağırsakları doğduklarında kıvrımsız düz yapıda olurmuş sonraları kıvrımlar oluşur şekil alırmış o yüzden farklılıklar olması çok normal ama uzun süre böyle sulu kaka yaparsa bi yerlere danışın bence de 🍀
Nuran6024 SertapHilal kakasını gürültülü yapınca alerjiye sebebiyet mi veriyor acaba benim kızım hep öyle yapıyor çünkü
Kirpapatyasi1 Nuran6024 3 defa yaptı sadece 1 tanesini gürültülü yaptı. Anne sütü alamıyo malesef bu zamana kadar olmamıştı böyle bisey mama alerji yaapr mı ki?
Merph Nuran6024 benim kızım doğduğından beri öyle ama kanlı dışkılama öle aşırı kusma yüzde kızarıklık falan olmadı hiç ama bazen mukuslu kakası şu aralar hanfendi çok mızmız ve günde 3,4 defa kakasını yapıyor ama ben dişe bağlıyorum
Kirpapatyasi1 curly_mom teşekkür ederim kakası öyle sulu değil. Devam ederse götürcem doktora inşaallah diş falandır
Eslembaby-Cennetmomy Kirpapatyasi1 diş çıkarma dönemine giriyor olabilir o dönem ishal oluyor karnında gurultu var mı birde ayaklarını çorapsız bırakma üşümüş olabilir