Snygnr ok canım normal antibiyotik tonsilit olmuştu ondan verdiler. Şimdi kokma sebebim şu. Ben de sezeryan doğum sonrası ayağıma yapılan iğne sonrası siyatik sınır hasarı yaşadım ve tedavim 8 ay sürdü. Oğlumu memeden kesmek zorunda kaldım çünkü nepitin adında narkotik bir ilaç başlamak sorunda kalmıştım. 8 ay sonra tam iyileşme sağlandı ama ilk aylar çok çektim. Korkum ondan dolayı oğlumda şuanda ağrı yok ama ovalarken yüzü ekşiyor biraz. 16 aylık. Üst üste aynı ayağa vuruldu acaba ondan mi oldu. Çok korkuyorum kendi yaşadıklarım aklıma geliyor. Cevap için allah razı olsun