Kızlar 2 gündür akşam saatlerinde vücudum kırılacak gibi ağrıyor ve ateşim çıkıyor. Sağ göğsüm çok acıyor ama çok da sert değil. Titreme geliyor, calpol içtim çocuklarınkini ateşim düştü şükür. Dün de öyle olmuştu. Öksürük falan yok bu arada, kimseyle de görüşmedim ama korkuyorum acaba korona mıyım diye. Başına gelen Var mı?