Kızlar oğlum 15 gün önce boğaz enfeksiyonundan hastalandı serum tedavisi sonrası 5 iğne yazıldı 3 bir bacağa 2 bir bacağa. Vuruldu. Ayaklairndan birinde şişlik kaldı elime sert sert geliyor diğerinde birşey yok. 9 gün oldu iğneler biteli. Şuanda ağrı sızı yok ama şişlik beni çok endişelendiriyor keza kendi başıma geldi ayağım aylarca ağrıdı. Ne olur bilen varsa yazarsa sevinirim. Kolonya ile ovalamaya başladım bugün. Ne zaman geçer acaba başına gelen var mı?