Dildare Merhabalar, bugün ikinci doz rota aşımızı olduk ancak oğlan bir türlü uyumuyor. 12 saat oldu toplam 1 saat uyutabildim. Aşının huzursuzluk yapma ihtimali var mıdır?
GokSuM Dildare rotanın ilk dozunu olduğunda baya baya huzursuzluk olmuştu 3 gün boyunca inledi hep karnı ağrıyor gibi. (Başka aşıyla da denk gelmemişti sadece rota)
Dildare [silindi] 4 aylık. Dün zatürre ve karma aşı olduk bugün de rota. Dün gayet iyiydi. Gözünden uyku akıyor ama uyutamıyoruz
Ltprknn Dildare birkaç gün hatta bazen 1 haftayı bulacak şekilde normal diyorlar. Daha uzun sürerse doktorunuza danışmakta fayda var. Çocuğunuz sizin aynanız bunu da unutmamalı
Meriwa Dildare biz 4 ncü ay aşısından sonra uyumadık tüm gün ama rotanın 2 nci dozunu 5 inci ayda olucaz ebemiz bize huzursuzluk ateş yapmaz ama binde bir ihtimal genede her bebek aynı değil demişti canm