motherthea Kızlar bebeğim alerjik olduğu için buna başladık ek olarak anne sütü de içiyor fakat bebeğimin kakası hep koyu yeşil krema kıvamında bazen içinde normal sarı kakasıda oluyor siznde böyle mi ?