Merhabalar ,bizim iş yerinde kısmi çalışma uygulanıyor kasımda doğum yaptım geçenler de 654 TL analık parası sanırım ilk raporun parası birde 202 TL emzirme parası yattı 170i aradım ikinci raporun parası rapor bittikten sonra yatar dediler böyle olan var mı ne kadar aldınız