Dil bagiysa bahsettiğiniz şey oğlumda vardı , doğum yapar yapmaz söylediler dil bağı var diye . Çocuk doktoru bakıyor zaten ilk muayenesi yapılırken. 1 haftalıkken kestirdik, kolay bi işlem . Emme konuşma gibi zorlukları oluyor. Peltek konuşma yaşanıyor ememiyor bağ kısa olduğu için , emer ama istediği şekilde ememez. Neden kestirmediniz ki şuana kadar