Htckr Sağlık ocağına her kontrole gittiğimde kontrol ediliyor baş çevresi falan ama erken kapandı yani sert doktoru bişey söylemedi iyi erken kapanmış güzel falan dedi ama kimilerine göre bu kötüye işaret ediliyor tesirgin oluyorum