Babyboyy Meryemsare bizde doğduğundan beri ona gidiyoruz ama bilemiyorum ya hemen ilaca başvuruyor güzel bilgilendirme yapmıyor
Aysses Ben Ayşe hanıma gittim birde Taha takmaza Taha beyi öneririm.cok ilgiliydi.ama ben özel hastahanede doğum yaptım .sancimi özel odada çekmek istediğim için.kontrollerde bazen bezmialeme gittim. Özeldeki doktordan daha ilgiliydi Taha bey. Sırada bir kaç hastasiyla tanıştım onlarda memnundu. Rahat bir şekilde derdinizi anlatıp soru sorabiliyorsnz
Meryemsare Seyda2309 evet çok ilgili ve anaç bir doktor memnunuz şimdilik sorduğunuz sorulara cevap veriyor ve kendi deneyimlerindende bahsediyor
Babyboyy Meryemsare oğlum 5 aylık işte ilk aylar çok sık gittik sarılık olmuştu sürekli kontrole galan ve şimdi grip olmuştu gittim