Hsrt54 Bugün 7 aylik oğlumu doktora götürdük su fıtığı var ama geçer dedi. Ne oluyo bu su fıtığı bilginiz varmı? Birde küçükten sünnet ettirmeyin pipisi içe gömülür sorun olur ilerde dedi 🙄
Deletedmom9 Hsrt54 Sünnet olayına yazacağım diğerini bilmiyorum. Ben 3.5 aylıkken yaptırdım şuan 2.5 yaşında hiçbir problem olmadı. Erken yaptırmak her zaman daha iyidir.
Esnalp Hsrt54 benim bebeğimin de yumurtalıkların da su var dedi doktor ama aynı şey mi bilmiyorum sünnet alabilir 2 yaşına kadar geçmesse amaliyat olur demişti.
Merve87 Hsrt54 bizde de var su fıtığı hatta bir testisindeki baya büyük bu yüzden 1 yaşına kadar beklicez inmesini dediler inmezse ufak bir operasyon geçirebilir ozamanda sünnet yapılır dedi çocuk cerrahı su fıtığı varken sünnet yapılmıyor zaten
Hsrt54 Deletedmom9 ewt bende öyle düşündüm pipisine baktı inceledi sakın küçükken yaptirmayin dedi içe gömülür dedi🙄🙄
Hsrt54 Esnalp sanirim ayni şey sizinkiyle çunki yumurtaliklarina baktı söyledi zamanla gecer dedi ama
Deletedmom9 Hsrt54 Allah Allah neden diye sormadınız mı yani neden gömülür diye? Zaten başlarda öyle oluyor ama zamanla normal pipi şekline giriyor yani.
Esnalp Hsrt54 Yumurtalıkları büyük ve aşağıya doğru sarkık mı toplu durumuyo bizimki öle aynı o zman ama bana fıtık dememiş ti ulturasonla baktı su var dedi
Hsrt54 Deletedmom9 alrini actigimda iki bacagini birlestirdiginde kat kat oluyo pipisi gercektende gömülüyo 🙄🙄 yeni farkettim doktor söyleyince
assd15 Hsrt54 bizimde vardı doktor genelde geçiyo dedi ( testislerde ödeme su fıtığı deniyor diye biliyorum )
assd15 Hsrt54 korkmayın geçer insallah 🙏🏻 Genelde geçiyormuş zaten çok sıkı bağlamayın bezi bide zıbını çok dar olmasın alttan sıkmasın öyle denildi bize
Hsrt54 Merve87 bize sadece sunnet ettirmeyin pipisi içine çoker dedi birde su fitigi var zamanla oda gider dedi 🙄