Aselyam koymayın diyorlar ama 6 aylık koyuyorum ben ilk koyduğumda hiç gidemiyordu şimdi heryere gidiyor yürümesini adım atmasını öğreniyor bence bacaklarını kullanıyor bişeylere uzanıyor kollarını kullanıyor falan, çok durmuyo zaten sıkılınca inmek istiyo