oglusumbal Kızlar 4 aylık olduk dün sağlık ocağından vegaferon verdiler bı de monovit D3 verdiler siz kullandınız mı D3 ilk doğduğunda biraz kullanmıştım sonra pek kullanmadım napiyim kullaniyom bı de kaç damla veriyorsunuz
Deletedmom9 oglusumbal Vitaminleri kullanmak gerekiyor bunları yada farklı marka. D vitamini 3 damla olarak kan da kilosuna göre genelde veriliyor.
mom0989 oglusumbal sağlık ocağının verdiği hiç birşeyi kullanmadım hep özel aldım canım. Şuan 16 aylığız 1 aydır kullanıyoruz kış oldu diye doktorumuz başlattı
Mommyy70 oglusumbal öncelikle bebeğinize d vitamini kullanmalısınız anne sütünden geçmeyen bir vitamindir d vitamini. Güneş de göremediğine göre kemikleri nasıl gelişecek? Raşitizm olabilir. Ben özel verdim hep bestiron demir damlası ocean 400lu d vitamini
ilkgozagrimm oglusumbal 1 yaşına kadar hergün 3 damla kullandım csnım mutlaka kullanılmalı kan damlasını pek vermedim kanı iyidi kızımın tahlil yaptırmıstım
denizalbinannesi Saglık ocagını verdıgı damlalar bize huzursuzluk yaptı canım 3gun vermedım takip ettim anladım ocean D3 400 kullanıorum kan damlasında bestıron kullanıyorum
Rules oglusumbal d vitamini mutlaka ama mutlaka kullanmak gerekiyor. Sağlık ocağının verdiğinde paraben vs var pedia d alabilirsiniz hem ucuz hem içeriği temiz