balyanak52 Kızlar kısır için soğan yağda kavruluyo mu ya bide zeytinyağı şartmı içine neler koyuyosunuz tarifini verirmisiniz
Mom079 balyanak52 yağ normal sıvı yağda olur. soğanı kavuruyorum salçayı ekliyorum daha sonra baharatlar
Ozgebrar2019 balyanak52 Kuru soğan koyacaksam eğer yapda salçayla beraber kavurarak koyuyorum. Ama taze soğan koyacaksanız kavurmaya gerek yok. Bulgurun üzerine kaynar suyu ve salçayı koyup karıştırın sonra ğzerini kapatıp bi süre bekletin. En sonda kıvırcık sopan falan koyun afiyet olsun 🙂
balyanak52 DilaraYigit1 aa becerebilrisem yapcam vereyim sana bi tabak zaten sen düşürdün aklıma kız bi yerde kısırdan bahsettmişsin canım çekti
Deletedmom14 Soğanı sıvıyağ ile kavuruyorum. Sarımsak domates ve biber salçası, karabiber ,kimyon ,pulbiber de atıp kavurup kapatıyorum. Bu karışımı bulgura döküp, güzelce yediriyorum. Sonrada kaynar su ile ıslatıp, üzerini kapatıp, şişmesini bekliyorum.
Alya34 balyanak52 Yeşil soğan da koyabilirsn illa kuru soagan yada zeytinyağı olcak diye bişey yok benn hep sıvı yağla yaparm
oglusumbal balyanak52 Hayır canm ben kavurmadan yapıyorum ayrıca zeytinyağida fazla ağır geldiği için ayçiçek yağı kullanıyorum kavurmadan yapınca daha güzel oluyo bence