Ygtakn1 bebeğimin 40ı çıktığında virüs falan yoktu ona rağmen kimseyi çağırmadım her zamankinden farklı bir şey de yapmadım her gün yıkadığım gibi yıkadım ama ben 40 çıkartma muhabbetine inanmıyorum o yüzden bir tören yapmadım, virüs kısmını zaten anlatmışsınız risk yokmuş sorunuza gelecek olursak dinimizde 40 çıkarmak diye bir şey zaten yok haliyle abdestli olup olmamaları da çok önemli değil dini bir hareket değil bu