40 günlükken yaptırdık işlem sırasında sadece uyuşturmak için iğne yaparken ağlayacak gibi oldu yanımızda biberon getirmemizi istemişlerdi, biberon verince ağlamadan atlattık. İşlemi zaten hissetmiyor. Uyuşukluk sünnetten 3-4 saat sonra geçmeye başlıyor, o zamana denk gelecek şekilde fitil vermişti doktor bize fakat yapamadık onun yerine calpol verdik. Bizde açıkçası ağlama huysuzluk vs olmadı. Hiç anlamadık bile. Sadece uykuya ve memeye düştü temas istedi hep. Bandajı bir gün sonra çıkardık, çiş yaptıkça bezini değiştirdik başka hiçbir krem vs kullanmadık. Bir tek büyük beden bez büyük zıbın giydirdik sıkmasın diye. Birkaç güne iyileşti zaten. Çok kolay bir sünnet süreci geçirdik dilerim sizinde öyle olur.