Arkadaşlar 2 aylik aşının yan etkileri neler sizde yan etkisi ne oldu?
Hatce1344zm bizde 2 gün ateş ve huysuzluk oldu sonra geçti canım
Ogulcan himm şurup fitil falan verdiniz mi
Hatce1344zm 37.5 da carpol verdim canım birde üstünü çıkardım
Bizde olmadi hemşiremiz sürüp verin dedi çok şükür olmadı
Valla benim bebekte cok şükür hiçbir problem olmadı uyku yaptı aksine