Çooooook güzel bi hayatım vardı. Eşimle gezip dolaşırdık. Hamile kaldım cinsiyeti öğrenelim alışverişi ona göre yapalım diye beklerken bu virüs çıktı 😩 Korkudan dışarıya adım atamaz olduk. Kızım doğdu doğalı da sadece hastane için çıkıyoruz. Markete çıkmayı bile özledim 😞 Hele o eski resimlerimize baktıkça çok üzülüyorum iki kişi yaşadığımız şeyleri üç kişi yaşayamadık…