Kızım 6 ay 10 günlük. Sadece mama ile besleniyoruz. Tadımlarımız bitti. Bir süredirde günde 3 defa yoğurt, meyve ve sebze püresi olacak şekilde yiyoruduk zaten. Bugün kontrolümüzde doktor bebeğimiz zaten iştahlı bunlara ek akşam üzeri çorba başlayalım, 15 gün sonra da kahvaltı başlayalım. Bunlarda da sorunsuz ilerlersek ufak ufak köfte balık tadımı yapabileceğimizi söyledi. Bana biraz hızlımı gidiyoruz gibi geldi. Acaba sizler nasıl ilerlediniz ? Kafam karıştı açıkçası🤔