Simayyy dolaptan çıkarttığım biberonu koyuyordum ben ısıtıyordu asla sıcak olmuyor tam bebeğimin içeceğim ısıda özellikle kışın çok kullandım sütümü sağıp veriyordum ve dışarı çıkarken alıyordum yanıma sütümü hava soguk olduğu için hemen koymuyordum içmesine yakın hemen biberonu sarıp ısınması için jeli harekete geçiriyordum 10 dk sonra falan hazır oluyordu kimseden sıcak su istemek zorunda değilsin mesela araba da falan giderken süt haZır oluyor hemen içiriyordum