Damlapinar Merhaba 3 aylik bebeğimle ciddi bir gaz sorunu var humana rezene cayi bebeklere de verilebilir iyi gelir diye duydum. Kullanan var mi acaba faydasını gördünüz mü bebegime verebilir miyim?
dmlklc Damlapinar merhaba ben aktardan rezene ve kımyonun tohumunu alıp demliyodum 1 2 defa verdım rahatlatmıştı
dmlklc Damlapinar ben verdim valla 3 aylıkken 1 2 defa yine isterseniz doktorunuza danısın bişey olmasın