Mommyishome Amin çok teşekkür ederim. Belirli günlerde olmasının sebebi şu olabilir, kan tahlilleri haftada 2 ya da 3 gün geniş çalışılır, akciğer grafisi genelde haftada 2 kere çekilir ve tetkik sonuçları tedavinin seyrini belirler. Muhtemelen bu yüzdendir. Ya da bölüm hocası o günlerde vizit atıyordur o yüzden de olabilir. Tabi bunlar benim görüşüm sadece 🌸