Gzde07 benim bebeğimin de karaciğer enzim yüksekliği çıktı. 1 ay sonra tekrarladık testi düşmeye başlamış ama hala olması gerektiği gibi değil. Karaciğer usgsi istedi Ocak ayın da randevu bulup yaptıracaz biz de bakalım. Ama ne kaşıntı ne bişey hiç bi şey yok bizde
bisey de kullanmıyoruz