Rimelaskina Ya kızlar bebeğim 3 aylık lazer epilasyona başlamak istiyorum ama emziriyorum bir sakıncası olur mu bilginiz var mı ? Veya emzirirken giden var mı ?
Betiferi34 Rimelaskina yapan yer vardır ama bana olmaz yapmıyoruz emzirmeyi bırakınca devam edersiniz dediler bende dondurdum
momsaylin Rimelaskina ben bebegim dogdu 1ay sora gittim O GUN MASTIT OLDM AMMA SORA YINE GITTIM HERSEY YOLNDA COK SUKUR 7AYDIRDA GIDIYORM
DBaybars Rimelaskina Daha neler. Hamileyken de gittim, emziriyorum hala devam ediyorum. Hiçbir zararı dokunmadı, zaten kanıtlanmış hiçbir zararı da yok, sadece kıl köklerini hedef alıyor lazer ışınları
_pln_ Rimelaskina yaptırabilirsin canım hiçbi zararı yok.. zaten attığımız atışlar derinin 1-2 milimetre kadar altına inebilen yoğunlaştırılmış ışık teknolojisi sadece kıla anlık yüksek ısı veriyo.. yapmamalarının nedeni çoğunlukla hormonların düzensizliği reglin başlamadıysa hormonların düzene oturmadığı için dökülmeler az olabilir.. genellikle merkezlerin geri çevirme nedeni şu; ben seni işleme aldım hiç alakası olmamasına rağmen başka bi sebepten stresten vsden sütün kesildi gelip bana siz sebep oldunuz dersen otur anlat derdini olur 😂😂 o topa girmek istemeyebilirler
momsaylin Rimelaskina ben bildgm kadaryla bazilarnda sut kesilmesime sebep olmus bazilarnda horomlarda oynama olmus bazilarnda TUYLENME VE S..